2011 m. vasario 21 d., pirmadienis

Tavo ateitis yra dabar

Tik aš pati galiu susikurti sau rytojų tokį, kokį noriu. Tik pati galiu sau leisti būti tokia kokia noriu. Visas likimas ir mano gyvenimas mano rankose kiek tai priklauso nuo mano sprendimų. Tik aš pati galiu nuspręsti ką veiksiu rytoj, kur būsiu ir su kuo. Laimę galiu valdyti tik aš pati , niekas man jos neatneš ant lėkštutės, laiminga galiu būti tiek, kiek pati sau tai leisiu. Aš savo rankose laikau nepaprastą galią , galią valdyti savo gyvenimą, pakreipti jį ten, kur manau geriausia jį kreipti. Privalau šia galia naudotis, kiekvieną dieną padaryti ypatingą, kad ir maža smulkmenėle, bet, kad ji būtų ypatinga tik man. Ir svarbiausia , pamiršk graužatį dėl to, ką vakar ar užvakar blogai padarei. Praeities nepakeisi, gali viską keisti tik būdamas dabartyje. Ateities kūrimas prasideda nuo šiandienos. Tik nuo šiandienos, o ne nuo vakar priklauso kokie būsime rytoj. Ir jokiu būdu nesigraužk dėl praeities klaidų, jų juk nebeištaisysi, jos užgrūdina, pamoko ateityje ir dabartyje jų nekartoti. Klaidos ir skirtos tam, kad pasimokytume ir atėjus panašiam atvejui dar kart, sugebėtume priimti, šįkart, teisingą sprendimą.
Sukurk ateitį tokią, kokią nori turėti, kurk ją šiandien, šiandien pat, nelauk rytojaus, nes gali prarasti brangią ateities dieną ar akimirką. Tavo ateitis yra dabar, ne vakar. Koncentruokis į šiandieną. Būk, kuo nori būti. Tavimi tiki dangus. Ar Tu juo tiki?...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą